Salam..

Tuesday, February 1, 2011

Bohong itu memusnahkan kepercayaan orang pada dirimu..

بسم الله الرحمن الرحيم

saya percaya setiap orang pasti ada prinsip hidup masing-masingkan.Ha..sma la dgn saya..juga punya prinsip hidup jga..saya ada bberapa prisip yang saya pegang dalam hidup saya ini. salah satunya ialah xsuka pabila ditipu. memang sensetif sangat klau ada sapa2 yang bercakap dgn saya dan dia berbohong. xkira la bohong sunat ka,bohong wajib ka..tetap bohong..saya memang xsuka.Tau x,napa..sebab rasa mcm diri nie dipermain & diperbodohkan. saya memang jenis percayakan orang. saya anggap semua yang brhubung dgn saya adalah orang baik2..sbb buruk sangka itukn xbaik..bukan senang rasanya tuk dapatkan kepercayaan sseorang..tapi pabila kita dh percayakan sseorang itu dan dia mengkhianati kita..memang sakit rasanya..coretan ini saya tuliskan dalam bahasa yang lebih santai,hanya untuk luahan jiwa yang kecewa...untuk apa kita perlu berbohong sehingga menyakitkan hati orang lain sedangkan Allah itu Maha Mengetahui segala-galanya.

No comments:

Post a Comment